Lehed

esmaspäev, 26. september 2016

Niisama loba.

Hei.
Hoiatan selles postituses pilte ei tule kuna kirjutan seda telefoniga. Aga kuna mul oli arvuti katki ja no siiani katki siis ma pole viitsinud telefoniga jamada. Mul oli kunagi bloggeri app ka aga kahjuks ma ei saanud ikka sellega pilte lisada siis loobusin. Ma arvan, et mul võib palju ka vigu tulla kuna pean kerima lehte siia sinna, et näha mida ma kirjutan. Kuid ma kogu aeg seda ei tee.
Tegelikult mul mure ka. No mis mure aga no ei oska mida seda kasutada. Nimelt nüüdsest olen ma abielus ja mul on uue nimega uus meil. Kuid ma ei oska seda blogi sinna ümber viia j uuesti ei tahaks ka alustada. Äkki keegi targem oskab aidata mind. Ma üritan siin nüüd rohkem ka kirjutada... kuid vahel jälle võib pause tulla.
Kuna mul asendus arvuti hetkel siis ma tahaks teha postituse oma loomadest mingi aeg. Kuid sooviks siis ka pilte lisada. Nimelt mul on nüüd kodus 6 looma. Nad on ime armsad ja lahedad loomad. Aga neist ma räägin siis loomade postituses edasi.
Siis ma tahaksin ka kirjutada meie korteri remondist mis kohe üldse ei edene. Üks asi on see, et tahaks midagi lhedat teha kujunduse poolest korterit aga no minul seda kujunduse annet pole. Kuid eks peab lõpuks midagi ikka välja mõtlema.
See postitus tuleb hetkel maru lühike aga homme proovin siis juba arvutis pikema postituse teha :)
Nägudeni :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar