Lehed

esmaspäev, 13. juuli 2015

Niisama juttu

Oeh pole ammu siia sattunud. Suvel ma väga arvutisse ei satu. Telefonis on küll see bloggeri app olemas aga noo nii vastik asi, et ma ei taha lausa seal kirjutada. Pilte ei saa üldse lisada sinna kuhu tahan jne... 
Igastahes. Vahepeal pole ma suht midagi teinud. Käisin tallinnas 3 juulil ja 4 juulil vao külas. kuid nendest ma kirjutan õhtu poole täpsemalt. 
Hetkel olen ühe armsa poisiga kes kohe üldse ei taha täna magada ja nüüd istub mul kõrval ja jutustab 
Eelmine kord kui ta minuga oli siis käisime väljas ja nuusutasime kõik lilled ära :)  Riietus oli tal ka üli lahe kuid ma ei tea miks ma olen selle pildi mustvalgeks teinud. Muidu ta oli üleni helesinine armas poiss :) 
Edasi räägin meie ühest kassist Miiast. Tema kohe üldse ei taha süles istuda ja mitte midagi talle ei sobi. Kuid ükspäev oli tal kuidagi teine tuju ja sain ta ilusti sülle:) 
Talle väga mingid mütsid ja asjad ka ei meeldi. Ja ükspäev kannatas ta ilusti sünnipäeva torbiku või mis iganes ära. 
Vahepeal värvisin oma juuksed ka ära, sest värv oli nii välja kasvanud ja väga jube. Punane värv kuidagi kulub nii kiiresti koledaks. Ma ei tea enam mida ma tegema pean. Mulle meeldib see värv ja ta on nii ilus.
Ükspäev jalutasin Edviniga ja kellegiga veel poodi ning avastasime teepeal maas ühe laheda seene. Pole kunagi nii suurt seent näinud. Selle jalg oli sama suur kui ma ei tea koera kael... Ma ei oska näidet nii tuua :). Kuid see oli mega suur. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar