Lehed

neljapäev, 30. juuli 2015

Nv ja raamat.

Ma üriran ikka ja jälle telefoniga kirjutada. Kuid ma vihkan, et kui ma panen siia pildid siis ta ei avalda seda... mul on siin isegi üks postitus valmis kirjutatud kuid ma savesin ära ja enam ta ei ava seda ja arvutis ka seda ei olnud.
Ma pole jälle ammu kirjutanud. Kuid mu arvuti ei taha minuga enam koostööd teha. Ja siin mulle kohe üldse ei meeldi kirjutada.
Aga räägin siis natuke oma toredast nädalavahetusest. Nimelt eelmise nädala neljapäeval sain teada, et mu õde on austraaliast eestis. See oli nii mega uudis. Nii siis me emaga läksime nv-ks maale venna juurde. Ja lihtsalt olime puhkasime, jooksime lastega ja ajasime niisama juttu. Ma lisaks pilte ka kui ma vaid saaksin :(.
Teine asi mis ma ette võtsin on raamat "50 halli varjundit" jaah nüüd mõtlete, et mis asja alles nüüd mingi imelik oled ? Aga no ausalt ma pole selline kes kohe jookseb ka asja järgi mis hetkel nii populaarne on. Milleks ega see raamat eest ära ei jookse ju. Aga minumeelest selles raamatus ei ole midagi nii erilist. Siis kui sellest oli hullult juttu siis kõik mingi, et oi see maailma parim raamat ja film jne... Kõik ainult sellest rääkisidki.
Aga selleks korraks ma usun, et kõik. Aga ma usun, et mul tuleb veel ilma piltideta postitusi. Kui keegi vaid oskak õpetada kuidas ma saan telefoniga siia pildid. Selle blogger appiga saab aga siis ta ei lae seda postitust üles :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar