Lehed

reede, 23. oktoober 2015

Haigla elu

Tegelikult pole midagi ulmelist viga. Veres on lihtsalt põletiku näitajat. Kuid siin haiglas mega igav hetkel. Õnneks sain oma arvuti kätte, et saaks kirjutada.
Aga mis haiglates on muutunud, et arstid käivad nii harva kontrollimas inimest ja nagu tegelt palju on teadmatust. Hetkel ootan ka arsti tulekut aga noo ausalt ei tea millal ta tuleb. Aga eks siis näha ole. 
Haigla toidud on enam vähem. Hommiku putru ma ei suuda süüa kuna see nagu liim...Fuuuuuuu. Ehk siis mu tänane hommikusöök oli keedetud muna. Õnneks mul on endal veel banaani, õuna, pirni ja sokolaadi, ehk siis hommikul täitsa näljas ei ole. Päevast toitu ma ikka söön kuna noo muidu ma nälgiksin ära. Kahjuks ma pole söökidest pilte teinud, et siia lisada... Aga noh kes haiglas on olnud teab ise kui vastikud osad toidud on.
Kuna olen siin juba kolmas päev siis see voodi on juba tüütu. Eile avastasin, et siin koridoris on uhked tugitoolid mis on nahast ja kiiguvad ja siis suur telekas. Nii ma eile õhtul kiikusin üksinda seal ja vaatasin telekat. Kuigi ega sealt telekast midagi tarka ei tulnud :D.
Aga nüüd lähen natuke teemast kõrvale. Nimelt soetasin endale canon eos 700D. Ehk varsti hakkan siia koledaid pilte rohkem lisama :D Nimelt ma ei oska seda veel nii hästi kasutada ja noo ehk siis ma õpin veel. Tahaks tegelt kellegiga koos pildistama minna kes oskab asja ja aitaks õppida seda asja natuke rohkem. Aga jah natuke oskan seda Iso asja jne ise paika panna aga mitte ikka nii nagu ma sooviks, et pilt tuleks. Aga harjutamine teeb ju meistriks. 
Kui ma nüüd haiglast koju saan tahaks pildistama minna. Siis jagan neid ka teiega. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar