Lehed

reede, 23. oktoober 2015

Minu arvamus

Noh vaatan siin inimeste pilte niisama fb-s ja siis üks asi hakkas nii häirima. Miks on noortel ilusatel inimestel vaja pildile toppida oma keskmine sõrm. Kas see teeb siis pildi ilusaks? Või näitab see seda, et kui kõva vend sa oled? Tahaks nagu aru saada MIKS on seda vaja... 
Teine asi millest ma ei saa aru. Loen, et paljusid blogijaid kritiseeritakse no nii meeletult. Või lausa ähvadratakse. Vahel on mul endal tunne, kas ma julgen ikka blogida. Noo ausalt miks on vaja sellist asja inimestel korraldada... Tõesti need kes seda teevad arvavad, et nemad teevad kõike õieti. Noo ausalt te ei tee kõike õieti. Me kõik teeme asju omamoodi nii, et loll käitumine tuleks panna lukutaha või ma ei tea mida veel. Sina sõna otseses mõttes idikas tee siis oma asju nii nagu tahad ja lase teisel elada. Ma kirjutaks sellest teemast pikemalt aga noo ma läheks nii närvi siis ja mu arvuti lõpetaks halvasti :(. Ja ma ei taha oma tuju alla lasta nende pärast kes on ennast täis egoismid. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar