Lehed

teisipäev, 27. oktoober 2015

Pildistamine

Otsustasin kaua ma ikka vesistan ja vaatan kui ilusaid pilte teised teevad, et võiks ise ka proovida. Nii ma siis soetasin endale Canon eos 700d. Panen siis siia paar pilti. 

Noo ilus pilt isenesest. Kuid noh mind häirivad paar asja. Esiteks pole värvid taustal ilusad. Teiseks taevas mega üle põlenud. Ehk selle pildi saab lugeda kui ära kustutamiseks. 
See pilt mulle hullult meeldib. Aga kass istus mul süles ja oli mega raske seda pilti teha kuna ise kükitasin. Muidugi taust jälle liiga hele. 
Eile õhtul sai siis provitud valgusega joonistamist. Näha on, et alguses on hoitud valgust kaua ühe kohapeal kuid mul pole lisa asju. Ehk mul pole katiku mingit pulti ega midagi. See pilt on tehtud algeliste asjadega. 
Siin proovisin auto tuled peale saada ilma autota. Natuke nagu oleks midagi puudu aga noh eks ma jõuan veel õppida. 
Need kõik pildid on tehtud väga algelisel tasemel. Olen saanud kaks korda ainult pildistamas käia. 
Tegelikult ma tahaks kellegiga koos pildistama minna kes teab asja rohkem. Muidugi proovin ise ka netist väga palju asju lugeda ja õppida. Eks see kõik võtab aega ja kohe ei saa kah nii ilusaid pilte nagu mina tahaksin. Esimeste piltidega enda tasemel olen rahul :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar