Lehed

kolmapäev, 23. märts 2016

Kaua võib

Kaua võib see külmus õues kesta. Nii ilus päike on noo siis võiks nagu soe ka olla ju. Aga ei täna hommikul näitas mu telefon -11 kraadi. Mis seal ikka peab ju koeraga õues käima. Muidugi see on mulle suur pluss. 
Pakkisin, end riidesse ja siis alles koera, et tal palav ei hakkaks mind oodates. Ta ju nii pisike külmavares mul. Aga kuna tal ei ole aluskarva siis talle peab ka riided selga panema. Muidu ta jääb haigeks. Tal peaksid papud ka jalas olema aga need mis ma ostsin vist ei ole mugavad talle jalas. Õnneks on ka koertele erinevaid varjante tuleb katsetama hakata. Osad arvavad, et need riided on mingi moe värk. Aga ei ole ikka küll. 
Lõpuks kui õue jõudsime oli nii mõnus olla. Jahe oli natuke, aga see päike tekitas nii kevadise tunde. Sulaks nüüd see lumi ka ära ja läheks soojaks oleks kõik nii ilus. Lilled võiksid ka välja tulla. Mina siiani pole ühtegi lille näinud. 
Tegelikult mul ongi täna natuke vingumise tuju. Nimelt olen ma haigeks jäänud ja ausalt õeldes see pole üldse tore aeg mil haigeks jääda. Selline nohu, kurk valus ja sada häda veel. Aga kui ma peaksin sünnitama minema kuidas ma siis nina kaudu hakkan hingama?? Mu nina totaalselt kinni lihtsalt. Eks siis näha ole muidugi. Kuid nagu ma olen õelnud, on mul hetkel jalad ristis seni kuni saan terveks. Ja tundub, et laps saab ka aru ja ei anna mingit märku ka, et ta nüüd peaks hakkama tulema. 
Loodan, et kõik läheb ikka hästi ja kiirelt. :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar