Lehed

esmaspäev, 14. märts 2016

Rasedus

Enam pole mul palju jäänud veereda selle kõhuga ringi. Kuid mida lähemale tuleb aeg tähtajani seda rohkem see aeg venib. Muidugi see ka kuna olen esmarase siis ei tea mõelda millal nüüd asi pihta hakkab. Täna oli korra tunne, et nüüd ongi see aeg kuid ei see oli vale häire. 
Räägin ka tunnetest. Nimelt kord on tunne, et aitab ma lähen sünnitan lapse ära mina enam ei jaksa. Järgmine päev on jälle nii hea olla, et ei las ta veel kasvab kõhus kuni ta tunneb, et on õige aeg. Siis jälle ajab mind kõik nii närvi, et tahaks kõigi peale karjuda kuid siis tuleb mu koer ja teeb ühe armsa musi ja tuju juba parem. Ma ütlen ausalt, poleks mul koera oleks mul tuju koguaeg halb. Tema on see kes hoiab mu tuju üleval. 
Rasedus on mul üldjuhul muretult läinud. Süüa saan praktiliselt kõike. Teha saan ka praktiliselt kõike aga kui kõht ette jääb siis natuke nadi. Kaalu olen võtnud 22 kg juurde. Vot see küll ehamatas natuke ära. Aga ma jalutaja ka ja eks siis jalutan lapsega kõik ilusti maha. 
Täna käisin lasin teha veel kõhust pildid ka ära enne kui on hilja. Ja ütlen ausalt, mina jäin väga rahule. Kuigi ei olnud mul mingit uhket meiki ega riideid. Riietega on mul üldse raske kuna järsku ei taha enam midagi selga minna. Nii siis ajasin kähku mingid asjad selga, et ei peaks vähemalt paljalt pildile minema. 
https://www.facebook.com/katufoto/?fref=ts
Tema tegi selle laheda pildi :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar