Lehed

teisipäev, 1. märts 2016

Leitud

Olen nüüd leitud, ehk kirjutan teile ka vahepeal. 
hakkan sellest, et me nüüd otsustasime endale koera võtta. Kuid sellega tekkis ka muidu inimeste poolt vastu arvamusi. Nimelt, on meil ka laps tulekul. Aga soovisin, et koera võtta natuke enne lapse sündi, et koer saaks kohaneda uue koduga. Kuid inimesed hakkasid ütlema, et sa ei saa hakkama jne... Lapse ja koeraga nii raske jne.. Noo mina selles nii väga võimatut ka ei näe. Nii ma siis otsustasin ikka koera võtta. Ja siiani ma ei kahetse oma valikut. Sest koer on igati tubli ja kui vaja saab ise mängimisega hakkama. 
Kuid kui kunagi ma olin arvamusel, et sellest piisab kui ma ostan koerale kallist koeratoitu ja siis tal parem tervis jne... Kuid tegelikult see pole nii. Hakkasin uurima palju toortoidu kohta ja lõpuks tegin otsuse, et meie koer hakkab saama ka toortoitu. Nii siis ükspäev saab ta krõbinaid ja konservi ja teine päev saab toortoitu. Tegin siis sügavasse talle kõik asjad valmis. Liha on sealiha kuna ma lihtsalt kohalikust muud ei saanud. Ja nüüd tuleb välja, et sealiha pole pisikesele toyle hea. Oeh kust küll saaks siis seda normaalset liha. Ehk muud peale sea. 
Teine asi on riided toyle. Paljud arvavad, et nendele riided selga panemine on moe värk. Ei ole tegelikult. Kuna pisikesel koeral pole aluskarva mis kaitseb teda külma eest siis tal hakkab väga külm õues. Nii, et see pole moe röögatus vaid hoida koera soojas, et ta haigeks ei jääks. Kuid meie toyle on nii raske leida jopet need on kas väiksed või suured. 
Meil üks pisike probleem on koeraga. Ta veel ei taha õppida sõna EI tähendust. Kuid alla me ei anna aga lihtsalt ta võiks aru saada mis tähendab EI. Eks me üritame ta veel nii pisike ja ei peagi hops kohe kõike oskama. Oma vanuse kohta on ta isegi väga tubli koer :) 
Nüüd kui laps sünnib tuleb hakata koera lapsega harjutama. Meil on pisike tita külas käinud ja koer ettevaatlikult nuusutas teda aga lähedale väga ei julgenud minna. Kõik oleneb kuidas koera ja last kasvatada ja kõik on võimalik.Kuna koer on ise pisike siis on teda lihtsam õpetada ka. Öösel küll magab kõhu juures ja on isegi paar lööki saanud läbi kõhu aga pole sellest välja teinud. Ei tea kas ta ei tunne seda aga magab edasi kõhu juures nii rahulikult.
Ehk siis kuuaega veel ja saab teada kuidas koer ja laps sobivad. Kuid siiani kui lapsed on külas olnud siis ta nuusib lapsi ja tegeleb oma asjadega edasi :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar