Lehed

kolmapäev, 17. juuni 2015

Kass

Meie juures on juba reedest saati üli armas kass. Tegelikult ma olin teda juba nädal siin kandis näinud ja mõtlesingi kelle kass ta on. Kui ma koju kõndisin siis ta tuli mulle järgi ja istus maja ette. Noh mis seal ikka uurime välja mis kass on äkki tunneme ära kuid ei. Andsin talle siis natuke krõbinaid ja kui ma nägin kuidas ta seda sööb siis sain aru ta pole sada aastat süüa saanud ja nii panin talle hunnikus igast kassitoitu ette. Ta sõi nii armsalt ja märga toitu sõi nii, et pool nägu oli sellega koos. 
Kui ta oli õues kõik ära sõõnud siis lipsas ta tuppa. Kuna meil on kaks kassi siis oli ka toas toit. Mille ta muidugi ära sõi. 
Noh mis seal ikka panin fbsse ülesse, et kelle kass kuid vist keegi ei taha omaks võtta :( Nüüd siis ta elab meie juures. 
Ta on hästi laheda iseloomuga. Talle saaks õelda lausa pool koer. Talle meeldib uurida toas kõik nurgatagused ära ja kõrgele hüpata. Kui ta väljas on ja tahab tuppa siis hüppab ukselingile ukse lahti ja lihtsalt tuleb. Siis avastasime, et ta laseb ennast pesta mis on mega hea kuna tal on pikk karv. Aga nagu KASS kes ei karda vett pole ma varem näinud. Ja talle meeldib hirmsalt süles olla. Oma uurimistega kipub ta midugi pahandust tegema aga kui keelata siis ikka kuulab :). Vahel jälitab ka mind hoovipeal ja siis tuleb ja hõõrub.
Ütleme nii, et see kass on noo nii armas. Panen tast veel ühe pildi kus on näha, et ta on tappa saanud :( 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar