Lehed

esmaspäev, 8. juuni 2015

Tore õhtu

Täna otsustasin siis, et võiks õhtul uunot mängida. Rääkisin oma plaanist Edvinile ja Mariala ja nad olid nõus :D.
Panin ennast valmis ja nii hakkasime liikuma Edviniga Maria juurde. Siis otsustas vihm, et tema hakkab nüüd sadama. No jah istusin ootasin natuke kuniks läheb asi paremaks. Ja oh sa imet ei pidanud kaua õnneks istuma. 
Kui me Maria maja juures juba olime tuli sellist padukat, et paha hakkas. Ma olin ala poole minutiga läbimärg ja siis hakkas külm. 
Ma ei näinud isegi kõndida kuna varjasin nägu vihma eest mis lausa kallas lihtsalt alla. Lõpuks kui nägin Maria trepikoja ust hakkasin sinnapoole jooksma. Aga hahahhaha jooksen kogematta vastu seina ja oma PEAGA. Noh natuke oigasin seal kui otsustasin, et peaks Mariale hellama, et ta võtme viskaks aga ei mu telefon tilkus ja see tähendas seda, et see vähemalt 10 minutit ei õnnestunud. Muidugi polnud ju telefoni kuhugi kuivatada ka kui ma ise tilkusin lausa. Jube jube jube. 
Kui ma lõpuks tuppa sain siis mu meik oli laiali ja ma nägin üpris jube välja. 
Muidugi siin pildilt eriti ei ole näha. Ja nagu näha on mu sokid erinevad. Aga noo otsisin vist terve maja läbi ja ma ei saa aru kuhu mu sokid kaovad see on jube juba. Mis seal ikka tuli panna erinevad sokid siis jalga :D 
Aga Edvin sai ka suht märjaks. Ta püksid olid nii lahedad :D:D 

Lõpuks istusime maha ja hakkasime mängima. Algul mängisime Uunot ja isegi kass tuli meiega mängima 

Me mängisime seda minujaoks uute reeglite järgi. Seal on mingi punkti teema, et kes ennem saab 500 punkti kokku on võitja. Kui kellegil saab kaardid otsa siis need kaardid mis teiste käes on annavad talle punkte ja niikaua mängitakse kui keegi saabki selle 500 kätte. Kuid kui ma seda väiksena mängisin siis ma mäletan, et karjuti kui üks kaart oli käes UUNO. Aga kui keegi teine märkas ennem kui jõudsid karjuma hakata siis pidi karjuma STOP. Umbes midagi sellist. 
Kui keegi mäletab kuidas vanasti mängiti võiks mulle ka teada anda oleks mega tore :)
Ja aplaus aplaus Maria kes seda esimest korda mängis võitis ka. 

Teiseks mängisime Yatzy-t. Seda mängu ma ka kunagi ikka mängisin ja see on väga põnev. 
Seal peab viie täringuga igast asju kokku saama ja ARVUTAMA. Mis mulle ja Mariale tuli väga probleemiks. Edvin kõrvalt naeris koguaeg kuidas me arvutame HAHAHHA. Meil hakkas endal ka juba imelik. Selles mängus läks mul väga hästi ehk ma võitsin JEEE. 
Kuna mul oli veel riided mega märjad siis otsustasin, et oleks aeg koju liikuda. Kõndisin kiiresti koju, et jumala eest rohkem seda vihma kaela ei saaks. Ja ma jäingi kuivaks.


Oeh sai pikk postitus. Mu pildid pole väga kvaliteetsed sest need telefoniga tehtud ja mul ei ole kaamerat... Aga midagi ikka saab aru õnneks :) 
Ilusat õhtut.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar