Lehed

esmaspäev, 29. juuni 2015

Rate.ee

Eile õhtul kui hakkasin magama jääma tuli imelik asi meelde. Nimelt üks vana pilt kus oli näha arvuti ekraani. Ja sealt muidugi vaatas vastu rate.ee leht 😃. Pikutasin ja siis tuli tuju vaadata ka enda rate kasutaja üle. Kuidagi see kasutaja on nii meelde jäänud siis ei tekkinud probleeme sisse logimisega.
Sees wohooo. Esimese asjana vaatab vastu, et oi mul on see niiõelda vv juba kolm aastat. Teiseks mul on postkastis kirjad noh vaatame siis üle.
Nüüd jõuan siis asjani. Miks rate postkastist leian selliseid asju nagu : hei armas tutvusi tahad ? Või : kuule sooviks sinuga salasuhet sa oled ikka nii kena. Kõik oleks salajane ja keegi ei teaks ning võin sulle isegi raha anda.
Halloooo inimesed mis teil viga on? Ma ei tea teid ja teiseks mis kuradi suhteid te tahate kohe luua kui pole näinud inimest. Seal oleks inimesed nagu 10 aastased alles. Kuid kui ma profiili avan vaatab mulle vastu 30 aastane mees? Tekib küsimus mis on valesti läinud neil. Kas tõesti keegi nende sõbrannadest ei taha neid??? Ma lihtsalt olen sõnatu,et ma isegi ei oska selle peale midagi enam kirjutada ka....
Peale selle jama uurisin kes mu sõpradest veel kasutab seda kohta. Ja oi nii paljud olid minuga samal päeval sees käinud või siis eelmine päev. Mind pani imestama, et nad veel kasutavad seda. Kuid noh ega seal midagi enam teha pole korra sisse ja välja jälle. Need nõ mehed peletavad lausa sealt eemale mind.
Loodame siis, et facebook püsib veel kaua popi lehena ;)
Ilusat päeva :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar