Lehed

esmaspäev, 8. juuni 2015

Päike, tuul ja vihm

Täna jälle on ilus päikseline päev. See meeldib mulle väga kuid üks suur asi rikub natuke tuju ikkagist. Tuult ma kohe üldse ei kannata. Suvel kui on õrn tuul siis teised jooksevad suht paljalt ringi ja siis tulen mina kes on paksult riides. 
Kõik küsidvad koguaeg kas sul palav ei ole. No ausalt kui ma olen nii soojalt riides siis järelikult ei ole. Jah mul vahel endal ka imelik suvel natuke paksemalt riides olla aga ma ei saa sinna midagi teha. 
Kuid nagu ma siiamaani olen meie ilmast aru saanud siis ei tulegi vist väga soe suvi. Siis kui ma saaksin päikest võtta on mega tuul ja lõpuks sajab vihma :(. Tundub, et ma jäängi valgeks. 
Aga hetkel keeras ilm ikka täiega ära. No ausalt just pastis päike ja nüüd sajab megalt vihma ja isegi rahet tuli korra JUBE. 

Hah kui ma selle pildi lisasin jõudis jälle päike välja tulla normaalne. Peaksin kohe välja liikuma ja kohe ei oskagi midagi selga panna :D:D. Aitäh ilm, et teed selle nii raskeks :D 
Aga ma nüüd jooksen :) Ilusat ilma nautimist ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar