Lehed

esmaspäev, 22. juuni 2015

Öö järve ääres.

Kirjutan meie huvitavast ööst Kuremaa järve äärest.
Tegelikult algul me tahtsime minna Elistvere järve äärde kuid kahjuks sinna ei pääsenud ligi. Otsisime kõik seal kandis järve kohad läbi aga mitte kuhugi me ei saanud ligi. Suht kurb kuna need järved seal mega ilusad. Jaanipäevaks on meil paat kinni pandud ja ei teagi kuhu me lähme paadiga. Aga see selleks hetkel küll ma sellest ka kirjutan.
Lõpuks otsustasime minna Kuremaa järve äärde kuna seda kohta teadsid kõik. Noh mis seal ikka pakkisime asjad lahti ja mina muidugi kohe õngega läksin kala püüdma. 
Lõpuks mul läks kõht tühjaks ja poisid olid lõkke üles teinud ja hakkasime vorste grillima.
Kõik asjad olid sealt samast loodusest võetud. No vorstid olid poest ostetud aga puud ja pulgakesed mille otsas vorstid olid. Nii on minumeelest poole lahedam grillida kui kodus grilli peal. Sõime siis natuke ja istsime niisama ja vahepeal püüdsime Edviniga kala. 

Ma sain nii napilt kaks korda kala suht kahju, et õnged lõpuks mõlemad otsad andsid. Minu omal lendas keeramis asi kuhugi vette ja ei tea kuhu ja Edvini oma läks nii sõlme, et keegi ei viitsinud enam seda korda teha. Pluss minu landil sõi kala saba otsast ära..See oli mu lemmik lant. 

Minu oma läks ka mingi aeg sõlme kuid õnneks ma sain selle kohe lahti. 
Kui kaladest oli vaikus siis Eku juba magas ja me Edviniga istsuime niisama lõkke ääres ja rääkisime juttu ja grillisime. 
Kõik oli mega tore välja arvatud see, et ma suutsin kuidagi haigeks jääda. kuid ma ei saa aru kuidas kui mul kordagi ei olnud külm ja telgis oli isegi natuke palav magada. 
Lisan veel paar pilti mis ma tegin sel päeval. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar