Lehed

pühapäev, 7. juuni 2015

Laupäevane päev

Hei hei räägin siis natuke oma toredast laupäevast.
Laupäevane päev oli suht pikalt juba ette planeeritud. Nimelt käisime rahvaga rallikrossi vaatamas ja omale kaasa elamas.
Kui jõudsime kohale oli vaja selfie ka ikka teha.

Mina Edvin ja Edgar olime kindlad minejad juba ammu. Diana lapsega sai ka õnneks aega tulla meiega kaasa mis oli mega tore. Ja reedel kui Maria juures istusime siis pakkunis talle välja, et tuleks ka. Kuna tal õe laps tahab ka käia kaasas nii palju kui võimalik siis võtsime tema ka muidugi kaasa. Ja nii oligi meie rahvas koos. See rahvas oli mega super.
Meie elasime kaasa Arvo Kasele kes sõitis ka kodu publiku ees :). Kui tema sõit oli siis Diana ikka karjus ka kaasa megalt ja oli nii põnevil. Mina aga filmisin seda ja ise olin pinges, et kõik ikka läheks hästi tal. Edgar kahjuks meiega ei saanud koguaeg olla sest tema aitas putitada Arvo autot.
Mulle meeldib rallikrossi sellepärast jälgida, sest seal näeb tervet rada. Kui tavalises rallis sõidab sust auto korra mõõda ja kõik mis sa näed siis see ei tundu minu jaoks nii põnev. 
Seal muidugi päiksega kuivas rada suht kiiresti ära ja hakkas tolmama aga selle kannatas ilusti välja. 
Kuna liiv lendas silma siis Diana laps ei tahtnud seal väga olla ja ta viidi vahepeal vanaema juurde. Ja muidugi lasime tuua ka toolid, et oleks ikka mugav istuda ja sõitu jälgida. Kui Diana tagasi jõudis siis aitasin tal toolid autost tuua ja läksime Arvo auto juurde uurima kas fänni müsti saab kuid kahjuks neid ei olnud :( Aga mina sain sealt fänni särgi ja nii ma trippisin kollase fänni särgiga edasi ringi. Kahjuks mul ei ole sellest pilti. 
Ilm oli ka mega super, et vahepeal hakkas lausa palav ja mu nägu põles ära. Oleks saanud isegi päikest võtta aga noo kes hakkab kusgil publiku ees pm paljalt ringi trippima pole nagu viisakas. 
Lõpuks kui kõik sõidud olid sõidetud ootasime mis koha sai Arvo. Ja aplaus aplaus ta sai teise koha mis on mega hea. Palju Õnne talle, 
Meie aga lõpetasime mega liivasena, et ma siiamaani pesen juustest seda liiva välja :D :D. Mu asjad olid ka vääääga liivased : 

Kuna mu jakk on natuke sametjas siis andis seda puhtaks saada. 
Kuid mulle meeldis see päev ja olen mega rahul. Kui koju jõudsin olin nii väsinud, et vajusin kohe magama. 
Aga päikest teile :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar